woensdag 30 november 2016

Hallo allemaal,

Door allerlei redenen ben ik helaas (nog) niet in staat geweest om mijn kaartjes, die ik afgelopen weken heb gemaakt, te plaatsen.
We zijn nog een tijdje naar onze vrienden in zuid Duitsland geweest.
Heel gezellig en met veel beter weer dan wat we hier hadden. We konden zelfs nog buiten zitten.
Eenmaal thuis kreeg mijn ziekte/handicap het ineens weer op z'n heupen waardoor ik veel moest liggen.
Gelukkig kan ik liggend ook aan kaartjes werken. Wat ik dan ook, als afleiding, heb gedaan.
De kaartjes die ik v.a. 20 oktober tot en met 31 oktober heb gemaakt laat ik nu eerst even zien.

Als hier langs bent gekomen zou ik het heel fijn vinden als je voor me een berichtje achter laat.
Van vragen en/of opmerkingen kan ik ook weer het nodige leren en nog mooiere crea's maken.
Groetjes en tot      .........
Joke sk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten