woensdag 4 mei 2016

Hallo allemaal,

Een klein weekje op het huis en poes van dochterlief gepast.
Natuurlijk mijn kaartenspulletjes meegenomen want daar heb ik dan alle tijd voor.
Hier laat ik dan weer zien wat het zoal is geworden.
Zijn jullie benieuwd wat voor kaartjes ik ook nog maak?
Ik zet namelijk niet al mijn kaartjes hier want dan wordt het meer een plaatjes album dan een blog.
Kijk dan bij Facebook.
Zet mijn naam "Joke Staal" in de zoekvenster dan kom je er helemaal van zelf.
Klik op Foto's dan zie je de kaartjes, netjes in maandalbums, staan.

Hieronder zie je ook kaartjes die ik voor onze Duitse vrienden heb gemaakt.
Droevig kaartje. Maar ja, dat hoort nu eenmaal bij het leven.


Ik ben natuurlijk ook al aan kerstkaartjes begonnen zodat ik niet aan het eind van het jaar me moet overwerken om voldoende kerstkaartjes te hebben

Een regenkaartje hoeft niet perse een donker kaartje te zijn. Niet waar?

Een lente kaartje met een lief klein jong konijntje (een lamprei) en tulpen

Lief lente kaartje. In de lente leggen alle vogels een ei?
Nou ja, deze keer zag ik toch en nest met piepende kuikentjes in april

Een prachtig borduur patroon van Karin's Design.
Daar werk ik met heel veel plezier aan.

Lieve groetjes en tot de volgende keer.
Joke sk






Geen opmerkingen:

Een reactie posten