zondag 16 november 2014

Lade-klep-doosje/kastje

Al een tijdje geleden heb ik voor het eerst een doosje geknutseld.
Bij een club werd een workshop doosje gehouden. Aangezien ik nog nooit zoiets had gedaan had ik me er voor opgegeven.
De werkbeschrijving was zo duidelijk dat mijn knutselwerkje best goed is uitgevallen.
Ik hoop dat hoop dat jullie het ook een geslaagd werkje vinden.
 
 
Tip: Als je duur papier gebruikt of een beetje krap in het te gebruiken papier zit en je bent niet helemaal zeker hoe het in elkaar gezet moet worden....
Oefen eerst met goedkoop ca. 200 grams papier.
Dat kan je heel veel frustratie en kosten besparen.

Lieve groetjes, Joke sk

2 opmerkingen:

  1. wauw! wat is dit een kunstig werkje geworden zeg. Leuk met die kleine laatjes. Zijn dat luciferdoosjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Karin,
    Nee, het zijn geen luciferdoosjes.
    Ik heb de laatjes en de rest van het knutselwerk van stock karton gemaakt. Alleen het poppetje in het opbergvakje bovenop, is kant en klaar gekocht.
    Veel meet- en snijwerk maar het resultaat vind ik best aardig geworden. Dit is wel een want normaliter vind ik eigen werk niet zo mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen